Malinô Brdo (24.11.2017 00:58):
0.3 °C

Často kladené otázky

Ubytovanie Apartmány Fatrapark Liptov - Apartmánový dom Fatrapark 2 Ružomberok

Fatraparku na Vašej spokojnosti s ubytovaním záleží!

Hrabovské Apartmány Fatrapark Liptov patria medzi najúspešnejšie objekty na prenájom v okolí. Vo Fatraparku si zakladáme na transparentnosti a poctivých službách pre svojich zákazníkov. Uverejňovaním hodnotenia hostí, ale aj v priamej komunikácii sa snažíme zdokonaľovať naše nedostatky, a zároveň vždy zodpovedať otázky našim klientom.

Pravidelne pre Vás aktualizujeme tento zoznam najčastejších otázok o ubytovaní:

  • Nedostali sme potvrdenie o rezervácii apartmánu a náš príchod sa blíži, čo robiť?

    Kontaktujte náš tím Fatraparkliptov.sk na tel. 0948879644 alebo napíšte rýchlu správu cez formulár nižšie. Pre rýchlu identifikáciu a pomoc použite rovnaké meno či firmu, na akú ste nahlasovali rezerváciu.
  • Čo je zahrnuté v cene pobytu na apartmáne?

    Réžijné náklady ako upratovanie, energie za vodu a elektrickú energiu, ďalej internet, SAT-TV, čisté prádlo a uteráky, toaletný papier. Bez extra poplatku je aj parking, kója a detská postieľka.
  • Potrebuje hotel zálohu alebo platbu vopred?

    Áno, štandardne potrebujeme pokryť záznam v rezervačnom systéme prijatou platbou na náš účet. Pri nástupe na pobyt uhrádza klient hotovostnú zálohu za kľúčik vo výške 50 Eur. Tá je pri odubytovaní vrátená späť.
  • Máme deti, môžeme dostať do izby prístelky alebo detské postieľky?

    Áno, všetky deti je nutné nahlásiť vopred a o ostatné sa postaráme. Detské postieľky zabezpečujeme bez príplatku. Z hygienických dôvodov mamičky prinesú vlastné oblečenie pre prístelku.
  • Aké sú otváracie hodiny reštaurácie?

    Zvyčajne od 8:00 do 21:00. Reštaurácia býva otvorená aj do 22:00. Reštauráciu si je možné prenajať pre súkromné účely, vtedy sa otváracie hodiny prispôsobujú klientovi.
  • Kde sa dá u Vás parkovať?

    Parkovacie miesta pred apartmánovým domom a na monitorovanom parkovisku s rampou sú počas roka väčšinou voľné a bezplatné. Parkovacie miesta za rampou patria jednotlivým apartmánom a sú určené pre hostí.
  • Máme si kde odložiť lyže či bicykle?

    Áno, v prípade ak prichádzate so športovým náčiním či objemnejšou batožinou, poslúžia Vám kóje. Ku každému apartmánu je väčšinou vždy jedna voľná. Za prenájom kóje neplatíte a uzamknete ju kľúčom od apartmánu. Pred domom je stojan na bicykle a lyže, kde si ich dočasne môžete odložiť.
  • Ako ďaleko je stredisko na lyžovanie a bicyklovanie?

    Malinô Brdo Resort je len 50m vzdušnou čiarou od apartmánového domu. Približne 150m dole brehom je to k nástupnej lanovkovej stanici.
  • Aké benefity a zľavy nám ponúkate k pobytom?

    Jsme partnerem klastru Liptov a na recepci Vám při nástupu vystaví slevovú kartu Liptov, s kterou máte nárok na slevy v celém Liptovském regione. Společne na přibližne 70 atrakcích vrátaně lyžařských středisk a vodních aquaparků si můžete uplatnit slevy až ve výšce 50%. Pre více informací: http://www.fatraparkliptov.sk/svk/karta-liptov-region-card/. Našim klientům nabízíme aktivní slevu za počet nocí, čím déle jste ubytováni, tým levnejší je cena za noc v apartmánu.
  • Chtěli bychom jsi vybrát apartmán z fotky anebo by jsme rádi bydleli v těm, co minule.

    Standard apartmánů v našem portfóliu je přibližně stejne dobrý. Pokud je možné, rádi vyhovíme speciálním požadavkám. Důležité je evidovat, že nabídka ubytovaní jse váže na typ apartmánu a výběr konkrétního ubytovaní z více než 60 apartmánů v rámci objektu je výhradně na sprostředkovateli.
  • Co dělat v případě incidentu anebo krádeže?

    Od roku 2008 evidujeme menej ako 10 rôznych incidentov. Naši hostia hodnotia apartmánový dom ako bezpečný, no aj napriek tomu odporúčame vždy zamykať dvere a ostatné otvory apartmánu počas Vašej neprítomnosti a všetky cennosti si dôkladne držte pri sebe alebo na bezpečnom mieste. Toto pravidlo platí najmä pre zahraničných hostí, ktorí su z domova zvyknutí vôbec nezamykať... Počas 24 hodín sa na prevádzke strieda personál, ktorý chráni a monitoruje interiér domu. Sprostredkovateľ nevie zabezpečiť priestory nad rámec tejto ochrany, a preto v prípade incidentu nemôže priamo zodpovedať za vzniknuté škody. V prípade, že ste sa stali obeťou incidentu počas Vášho pobytu, nás, prosím, kontaktujte a skúsime Vám pomôcť.
  • Na recepcii neevidujú náš voucher alebo nevedia rozoznať naše meno v systéme!

    Uistite sa, že nie ste na recepcii susedného apartmánového domu. Ak sa nachádzate v objekte Fatrapark 2 a nastali komplikácie pri Vašej registrácii, ihneď nás kontaktujte alebo požiadajte recepciu o spojenie sa s nami na tel. 0948879644.
Na zlepšenie našich služieb používame cookies. O ich používaní a možnostiach nastavenia sa môžete informovať bližšie tu.