Často kladené otázky

Ubytovanie Apartmány Fatrapark Liptov - Apartmánový dom Fatrapark 2 Ružomberok

Fatraparku na Vašej spokojnosti s ubytovaním záleží!

Hrabovské Apartmány Fatrapark Liptov patria medzi najúspešnejšie objekty na prenájom v okolí. Vo Fatraparku si zakladáme na transparentnosti a poctivých službách pre svojich zákazníkov. Uverejňovaním hodnotenia hostí ale aj v priamej komunikácii sa snažíme zdokonaľovať naše nedostatky a zároveň vždy zodpovedať otázky našim klientom.

Pravidelne pre Vás aktualizujeme tento zoznam najčastejších otázok o ubytovaní:

  • Nedostali sme potvrdenie o rezervácii apartmánu a náš príchod sa blíži, čo robiť?

    Kontaktujte máš tím Fatraparkliptov.sk na tel. 0948879644 alebo napíšte rýchlu správu cez formulár nižšie. Pre rýchlu identifikáciu a pomoc použite rovnaké meno či firmu na akú ste nahlasovali rezerváciu.
  • Čo je zahrnuté v cene pobytu na apartmáne?

    Réžijné náklady ako upratovanie, energie za vodu a elektrickú energiu, ďalej internet, SAT-TV, čisté prádlo a uteráky, toaletný papier. Bez extra poplatku je aj parking, kója a detská postieľka.
  • Potrebuje hotel zálohu alebo platbu vopred?

    Áno, štandardne potrebujeme pokryť záznam v rezervačnom systéme prijatou platbou na náš účet. Pri nástupe na pobyt uhrádza klient hotovostnú zálohu za kľúčik vo výške 50 Eur. Tá je pri odubytovaní vrátená späť.
  • Máme deti; môžeme dostať do izby prístelky alebo detské postieľky?

    Áno všetky deti je nutné nahlásiť vopred a o ostatné sa postaráme. Detské postieľky zabezpečujeme bez príplatku. Z hygienických dôvodov mamičky prinesú vlastné oblečenie pre prístelku.
  • Aké sú otváracie hodiny reštaurácie?

    Mimo sezóny od 11:00, počas sezóny od 08:00. Reštaurácia býva otvorená aj do 22:00. Reštauráciu si je možné prenajať pre súkromné účely vtedy sa otváracie hodiny prispôsobujú klientovi.
  • Kde sa dá u Vás parkovať?

    Parkovacie miesta pred apartmánovým domom a na monitorovanom parkovisku s rampou sú počas roka väčšinou voľné a bezplatné. Parkovacie miesta za rampou patria jednotlivým apartmánom a sú určené pre hostí.
  • Máme si kde odložiť lyže či bicykle?

    Áno, v prípade ak prichádzate so športovým náčiním či objemnejšou batožinou poslúžia Vám kóje. Ku každému apartmánu je väčšinou vždy jedna voľná. Za prenájom kóje neplatíte a uzamknete ju kľúčom od apartmánu. Pred domom je stojan na bicykle a lyže, kde si ich dočasne môžete odložiť.
  • Ako ďaleko je stredisko na lyžovanie a bicyklovanie?

    Malinô Brdo Resort je len 50m vzdušnou čiarou od apartmánového domu. Približne 150m dole brehom je to k nástupnej lanovkovej stanici.
  • Aké benefity a zľavy nám ponúkate k pobytom?

    Sme partnerom klastru Liptov a na recepcii Vám pri nástupe vystavia zľavovú kartu Liptov s ktorou máte nárok na zľavy v celom Liptovskom regióne. Spolu na 70 atrakciách vrátane lyžiarskych stredísk a vodných aquaparkov si môžete uplatniť zľavy až do výšky 50%. Našim klientom ponúkame aktívnu zľavu za počet strávených nocí, čím dlhšie ste ubytovaní, tým lacnejšia je cena za noc v apartmáne.
  • Chceme si vybrať apartmán z fotky alebo radi by sme bývali v tom čo minule.

    Štandard apartmánov v našom portfóliu je zhruba rovnako dobrý. Pokiaľ je však možné radi vyhovieme špeciálnym požiadavkám. Dôležité je evidovať, že ponuka ubytovania sa viaže na typ apartmánu a výber konkrétneho ubytovania z vyše 60 apartmánov v rámci objektu je výhradne na sprostredkovateľovi.
  • Čo robiť v prípade incidentu alebo krádeže?

    Od roku 2008 evidujeme menej ako 10 rôznych incidentov. Naši hostia hodnotia apartmánový dom ako bezpečný, no aj napriek tomu odporúčame vždy zamykať dvere a ostatné otvory apartmánu počas Vašej neprítomnosti a všetky cennosti si dôkladne držte pri sebe alebo na bezpečnom mieste. Toto pravidlo platí najmä pre zahraničných hostí ktorí su z domova zvyknutí vôbec nezamykať... Počas 24 hodín sa na prevádzke strieda personál ktorý chráni a monitoruje interiér domu. Sprostredkovateľ nevie zabezpečiť priestory nad rámec tejto ochrany a preto v prípade incidentu nemôže priamo zodpovedať za vzniknuté škody. V prípade, že ste sa stali obeťou incidentu počas Vášho pobytu nás prosím kontaktujte a skúsime Vám pomôcť.
  • Na recepcii neevidujú náš voucher alebo nevedia rozoznať naše meno v systéme!

    Uistite sa, že nie ste na recepcii susedného apartmánového domu. Ak sa nachádzate v objekte Fatrapark 2 a nastali komplikácie pri Vašej registrácii ihneď nás kontaktujte alebo požiadajte recepciu o spojenie sa s nami na tel. 0948879644.
Na zlepšenie našich služieb používame cookies. O ich používaní a možnostiach nastavenia sa môžete informovať bližšie tu.