Malinô Brdo (23.4.2018 16:58):
17.4 °C

Často kladené otázky

Ubytovanie Apartmány Fatrapark Liptov - Apartmánový dom Fatrapark 2 Ružomberok

Fatraparku na Vašej spokojnosti s ubytovaním záleží!

Hrabovské Apartmány Fatrapark Liptov patria medzi najúspešnejšie objekty na prenájom v okolí. Vo Fatraparku si zakladáme na transparentnosti a poctivých službách pre svojich zákazníkov. Uverejňovaním hodnotenia hostí, ale aj v priamej komunikácii sa snažíme zdokonaľovať naše nedostatky, a zároveň vždy zodpovedať otázky našim klientom.

Pravidelne pre Vás aktualizujeme tento zoznam najčastejších otázok o ubytovaní:

  • Nedostali sme potvrdenie o rezervácii apartmánu a náš príchod sa blíži, čo robiť?

    Kontaktujte náš tím Fatraparkliptov.sk na tel. 0948879644 alebo napíšte rýchlu správu cez formulár nižšie. Pre rýchlu identifikáciu a pomoc použite rovnaké číslo rezervácie, meno či firmu, na akú ste nahlasovali rezerváciu.
  • Čo je zahrnuté v cene pobytu na apartmáne?

    Réžijné náklady ako upratovanie, energie za vodu a elektrickú energiu, ďalej internet, SAT-TV, čisté prádlo a uteráky, toaletný papier. Bez extra poplatku je aj parking, kója a detská postieľka.
  • Musíme si priniesť vlastné osušky, uteráky a drogériu?

    Naši hostia si väčšinou nosia vlastné uteráky. Ak však vlastné nemajú, môžu o ne požiadať na recepcii, ktorá dá každej ubytovanej osobe na apartmáne jednu osušku. Ak sú na apartmáne 3 osoby, dostanú 1 malý uterák, 4 osoby 2 uteráky. Pri dlhšom pobyte ako 7 dní sa uterák a osušky v polovici pobytu menia. V prípade, že by hostia chceli vymeniť uterák a osušky každý deň, je to za príplatok. Produkty ako mydlo, sprchový gél, šampón a podobne si však musia hostia zabezpečiť sami.
  • Potrebuje hotel zálohu alebo platbu vopred?

    Áno, štandardne potrebujeme pokryť záznam v rezervačnom systéme prijatou platbou na náš účet. Pri nástupe na pobyt uhrádza klient hotovostnú zálohu za kľúčik vo výške 50 Eur. Tá je pri odubytovaní vrátená späť.
  • Máme deti, môžeme dostať do izby prístelky alebo detské postieľky?

    Áno, všetky deti je nutné nahlásiť vopred a o ostatné sa postaráme. Detské postieľky zabezpečujeme bez príplatku. Z hygienických dôvodov si mamičky prinesú vlastné oblečenie pre prístelku.
  • Aké sú otváracie hodiny reštaurácie?

    Zvyčajne od 8.00 do 21.00 hod. Reštaurácia býva otvorená aj do 22.00 hod. Reštauráciu je možné si prenajať na súkromné účely, vtedy sa otváracie hodiny prispôsobujú klientovi.
  • Kde sa dá u Vás parkovať?

    Parkovacie miesta pred apartmánovým domom a na monitorovanom parkovisku s rampou sú počas roka väčšinou voľné a bezplatné. Parkovacie miesta za rampou patria jednotlivým apartmánom a sú určené pre hostí. Ak majú hostia záujem o kryté parkovanie, môžu požiadať o rezerváciu miesta v podzemnom parkovisku apartmánového domu Fatrapark 1 za poplatok 6 eur za noc s ohľadom na momentálne kapacity. Plocha vonkajšieho parkoviska je tiež prispôsobená aj na väčšie vozidlá, ako sú napríklad autobusy.
  • Máme si kde odložiť lyže či bicykle?

    Áno, v prípade ak prichádzate so športovým náčiním či objemnejšou batožinou, poslúžia Vám kóje. Ku každému apartmánu je väčšinou vždy jedna voľná. Za prenájom kóje neplatíte a uzamknete ju kľúčom od apartmánu. Pred domom je stojan na bicykle a lyže, kde si ich dočasne môžete odložiť.
  • Ako ďaleko je stredisko na lyžovanie a bicyklovanie?

    Malinô Brdo Resort je len 50m vzdušnou čiarou od apartmánového domu. Približne 150m dole brehom je to k nástupnej lanovkovej stanici.
  • Aké benefity a zľavy nám ponúkate k pobytom?

    Sme partnerom klastru Liptov a na recepcii Vám pri nástupe vystavia zľavovú kartu Liptov Region Card, s ktorou máte nárok na zľavy v celom Liptovskom regióne. Spolu na 70 atrakciách vrátane lyžiarskych stredísk a vodných aquaparkov si môžete uplatniť zľavy až do výšky 50%. Viac sa dočítate tu: http://www.fatraparkliptov.sk/svk/karta-liptov-region-card/. Našim klientom ponúkame aktívnu zľavu za počet strávených nocí, čiže čím dlhšie ste ubytovaní, tým lacnejšia je cena za noc v apartmáne.
  • Chceme si vybrať apartmán z fotky alebo radi by sme bývali v tom, čo minule.

    Štandard apartmánov v našom portfóliu je zhruba rovnako dobrý. Pokiaľ je to však možné, radi vyhovieme špeciálnym požiadavkám. Dôležité je evidovať, že ponuka ubytovania sa viaže na typ apartmánu a výber konkrétneho ubytovania z vyše 60 apartmánov v rámci objektu je výhradne na sprostredkovateľovi.
  • Čo robiť v prípade incidentu anebo krádeže?

    Od roku 2008 evidujeme menej ako 10 rôznych incidentov. Naši hostia hodnotia apartmánový dom ako bezpečný, no aj napriek tomu odporúčame vždy zamykať dvere a ostatné otvory apartmánu počas Vašej neprítomnosti a všetky cennosti si dôkladne držte pri sebe alebo na bezpečnom mieste. Toto pravidlo platí najmä pre zahraničných hostí, ktorí su z domova zvyknutí vôbec nezamykať. Počas 24 hodín sa na prevádzke strieda personál, ktorý chráni a monitoruje interiér domu. Sprostredkovateľ nevie zabezpečiť priestory nad rámec tejto ochrany, a preto v prípade incidentu nemôže priamo zodpovedať za vzniknuté škody. V prípade že ste sa stali obeťou incidentu počas Vášho pobytu nás, prosím, kontaktujte a skúsime Vám pomôcť.
  • Na recepcii neevidujú náš voucher alebo nevedia rozoznať naše meno v systéme!

    Uistite sa, že nie ste na recepcii susedného apartmánového domu. Ak sa nachádzate v objekte Fatrapark 2 a nastali komplikácie pri Vašej registrácii, ihneď nás kontaktujte alebo požiadajte recepciu o spojenie sa s nami na tel. 0948879644.
Na zlepšenie našich služieb používame cookies. O ich používaní a možnostiach nastavenia sa môžete informovať bližšie tu.